ΡΟΔΑΚΙΝΑΔΑ

Ροδακινάδα

Δροσιστική ροδακινάδα στο ποτήρι με παγάκια και κάνε το καλοκαίρι πιο απολαυστικό!
Με φρέσκα ώριμα φρούτα φτιάξε ροδακινάδα ή βερικοκάδα με τον ίδιο τρόπο για ένα σπιτικό αναψυκτικό με λίγα μόλις υλικά.
Φτιάξε το και στείλε τη φωτογραφία του και δημοσίευσε τη στο story σου στο Facebook ή στο Instagram κάνοντας tag @paxxigr και μπορεί να τη δεις στα stories μας!Πολλά από τα σκεύη που χρησιμοποιώ μπορείς να τα βρεις στο PAXXISHOP
ροδακινάδα
Εκτύπωση Συνταγής
5 from 3 votes
Χρόνος Προετοιμασίας5 Λεπ.
Χρόνος Μαγειρέματος10 Λεπ.
Χρόνος αναμονής1 Ωρ. 30 Λεπ.
Συνολικός Χρόνος15 Λεπ.
Πιάτο: Ρόφημα
Μερίδες: 4 Ποτήρια
Θερμίδες: 198kcal

Εξοπλισμός

  • Κατσαρολάκι
  • Ραβδομπλέντερ

Υλικά

  • 500 gr ροδάκινα
  • 150 γρ ζάχαρη
  • 500 ml νερό
  • ½ λεμονιού το χυμό

Οδηγίες

  • Πλένω καλά τα φρούτα, τα ξεφλουδίζω και τα κόβω σε κομμάτια.
  • Σε μια μέτρια κατσαρόλα ρίχνω τη ζάχαρη με το νερό και τα αφήνω να βράσουν για 2 λεπτά και να διαλυθεί η ζάχαρη.
  • Προσθέτω τα ροδάκινα και τα αφήνω να βράσουν για 5 λεπτά μέχρι να μαλακώσουν ανακατεύοντας ενδιάμεσα.
  • Βάζω το χυμό του λεμονιού, αφήνω για άλλα 2 λεπτά και βγάζω την κατσαρόλα από την εστία.
  • Με το ραβδομπλέντερ πολτοποιώ το μείγμα.
  • Το αφήνω σε δροσερό μέρος να κρυώσει ελαφρά (μην είναι βραστό) και το μεταφέρω στο μπουκάλι. Αν θέλω μπορώ να το περάσω από σουρωτήρι ώστε να απομακρυνθούν οι ίνες του φρούτου.
  • Αφήνω το μπουκάλι με ανοιχτό καπάκι μέχρι να κρυώσει τελείως, το κλείνω και το αποθηκεύω στο ψυγείο τουλάχιστον για 3 ώρες πριν σερβίρω.

ΤΙΠ:

  • Κρατάει στο ψυγείο για μια εβδομάδα ενώ αν την αποθηκεύσουμε σε αποστειρωμένο βάζο για μήνες.
  • Αν θέλω να το πολτοποιήσω στον πολυκόφτη, το αφήνω πρώτα να κρυώσει τελείως και το βάζω σε δόσεις.

ΑΠΟΛΑΥΣΕ ΤΟ!

Διατροφικά Στοιχεία

Calories: 198kcal | Carbohydrates: 51g | Protein: 1g | Fat: 1g | Saturated Fat: 1g | Sodium: 7mg | Potassium: 258mg | Fiber: 2g | Sugar: 48g | Vitamin A: 408IU | Vitamin C: 16mg | Calcium: 11mg | Iron: 1mg
2020-07-21T14:03:01+03:0021 Ιουλίου 2020|Ροφήματα, ΣΥΝΤΑΓΕΣ|