ΤΑΡΑΜΟΣΑΛΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ

Ταραμοσαλάτα για τη σαρακοστή και όχι μόνο

Λαγάνα και ταραμοσαλάτα πάνε παρέα την καθαρά Δευτέρα και φυσικά η σαλάτα με το λευκό ταραμά μας συνοδεύσει και όλη τη σαρακοστή.

Εύκολη, γρήγορη και σπιτική ταραμοσαλάτα δεν έχει καμία σχέση με την έτοιμη και το καταλαβαίνεις από την πρώτη κιόλας μπουκιά.

Βέβαια είναι δύσκολο να κρατηθείς και το πιο πιθανό είναι να τελειώσει γρήγορα η λαγάνα που βουτάς πάνω της!
Ταραμοσαλάτα για τη σαρακοστή και όχι μόνο
Ταραμοσαλάτα για τη σαρακοστή και όχι μόνο
Εκτύπωση Συνταγής
0 from 0 votes
Χρόνος Προετοιμασίας15 Λεπ.
Συνολικός Χρόνος15 Λεπ.
Πιάτο: Νηστίσιμο, Συνοδευτικό
Μερίδες: 550 ml
Θερμίδες: 44kcal

Συστατικά

  • 200 γρ λευκό ταραμά
  • ¼ κρεμμύδι
  • 300 γρ ψωμί μπαγιάτικο
  • 80 ml παρθένο ελαιόλαδο ή καλής ποιότητας σπορέλαιο
  • χυμό 2 ½ - 3 λεμονιών

Οδηγίες

  • Σε ένα μπολ με νερό βουτάω μια μια τις φέτες του ψωμιού, τις στραγγίζω, αφαιρώ την κόρα και τις θρυμματίζω σε ένα μπολ ή στο μουλτι.
  • Προσθέτω τον ταραμά με το κρεμμύδι και το χυμό 2 ½ λεμονιών και τα αλέθω καλά είτε με το ραβδομπλέντερ είτε στο μούλτι.
  • Ρίχνω λίγο λίγο το ελαιόλαδο μέχρι το μείγμα να αποκτήσει πυκνότητα σφιχτής κρέμας και να το απορροφήσει.
  • Δοκιμάζω και αν χρειάζεται προσθέτω σταδιακά έξτρα χυμό λεμονιού.
  • Την αποθηκεύω σε κλειστό δοχείο στο ψυγείο.

ΑΠΟΛΑΥΣΕ ΤΟ!

Διατροφικά Στοιχεία

Calories: 44kcal | Carbohydrates: 8g | Protein: 2g | Fat: 1g | Saturated Fat: 1g | Cholesterol: 2mg | Sodium: 85mg | Potassium: 29mg | Fiber: 1g | Sugar: 1g | Vitamin A: 4IU | Vitamin C: 1mg | Calcium: 22mg | Iron: 1mg