Όλο το χειμώνα ζητάμε ντομάτες και τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για να φτιάξουμε εύκολα και οικονομικά πεντανόστιμες λιαστές ντομάτες που θα χρησιμοποιούμε όλη τη χρονιά στα φαγητά μας.
Εύκολα μεν, όχι γρήγορα δε, θέλουν υπομονή αλλά μας αποζημιώνουν.
Τόσο γλυκές και εύγευστες, μπορούμε να τις αρωματίσουμε σύμφωνα με τις προτιμήσεις μας, ακόμα και το ελαιόλαδο μας χρησιμεύει για τις σαλάτες μας.
Λιαστές ντομάτες
 
Λιαστές ντομάτες
Λιαστές ντομάτες
5 from 1 vote
Χρόνος
Προετοιμασίας
15 Λεπ.
Χρόνος αναμονής 4 d
Πιάτο Πως φτιάχνω
Μερίδες 32 Τεμάχια
Θερμίδες 6

Υλικά

  • 16 ώριμες σφιχτές, ντομάτες pomodoro
  • χονδρό αλάτι
  • ελαιόλαδο
  • δάφνη δεντρολίβανο, κάπαρη, για μυρωδικά στο ελαιόλαδο (προαιρετικά)

Οδηγίες
 

  • Πλένω και στραγγίζω τις ντομάτες.
  • Τις κόβω κάθετα στη μέση και αφαιρώ το κοτσάνι τους.
  • Τις απλώνω στο ταψί με την κομμένη επιφάνεια προς τα πάνω.
  • Πασπαλίζω με το αλάτι
  • Σκεπάζω το ταψί με βαμβακερό τούλι και το στερεώνω με μανταλάκια.
  • Βγάζω το ταψί στον ήλιο και αφήνω για 3 – 4 μέρες.
  • Όταν ξεραθούν και αποβάλουν την υγρασία τους οι ντομάτες τις γυρίζω κι από την άλλη πλευρά.
  • Τις βάζω σε γυάλινο βαζάκι (250ml), τις συμπιέζω και γεμίζω με ελαιόλαδο να τις σκεπάζει.
  • Αν θέλω μπορώ να τις αρωματίσω με φύλλα δάφνης, δεντρολίβανο, ή κάππαρη προαιρετικά.
  • Φυλάω σε δροσερό μέρος (μέσα σε ντουλάπι) για όλη τη χρονιά.
  • Το ελαιόλαδο μπορώ να το χρησιμοποιήσω κι αυτό στις συνταγές ή σε σαλάτες.
ΑΠΟΛΑΥΣΕ ΤΟ!

ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

Calories: 6kcal | Carbohydrates: 1g | Protein: 1g | Fat: 1g | Saturated Fat: 1g | Sodium: 2mg | Potassium: 73mg | Fiber: 1g | Sugar: 1g | Vitamin A: 258IU | Vitamin C: 4mg | Calcium: 3mg | Iron: 1mg