ΨΗΤΑ ΡΟΔΑΚΙΝΑ

 

Ψητά ροδάκινα

Γλυκά ψημένα ροδάκινα με βελούδινο γιαούρτι, τραγανή γκρανόλα και από πάνω ραντισμένο μέλι.
Ένα γλύκισμα με λίγες θερμίδες και όλη τη νοστιμιά των φρούτων σε ένα δροσερό συνδυασμό για τις ζεστές καλοκαιρινές μέρες.
Η περίοδος αυτή μας προσφέρει πολλά φρούτα που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε σε γλυκούς συνδυασμούς για να φτιάξουμε πιο ελαφριά επιδόρπια.
Ψητά ροδάκινα
Ψητά ροδάκινα
Εκτύπωση Συνταγής
0 from 0 votes
Χρόνος Προετοιμασίας5 Λεπ.
Χρόνος Μαγειρέματος30 Λεπ.
Συνολικός Χρόνος35 Λεπ.
Πιάτο: Γλυκά
Μερίδες: 6 Άτομα
Θερμίδες: 68kcal

Συστατικά

  • 3 ροδάκινα
  • λίγη καστανή ζάχαρη
  • στραγγιστό γιαούρτι
  • γκρανόλα
  • μέλι

Οδηγίες

  • Κόβω τα ροδάκινα στη μέση και αφαιρώ το κουκούτσι.
  • Τα βάζω στο ταψί, με την κομμένη πλευρά προς τα πάνω και πασπαλίζω στο κάθε ένα με μια πρέζα καστανή ζάχαρη.
  • Τα ψήνω στο φούρνο στους 180*C στις αντιστάσεις, για 30 λεπτά, μέχρι να μαλακώσουν.
  • Τα βγάζω, αφήνω 5 λεπτά να κρυώσουν, γεμίζω με 1 ΚΣ γιαούρτι το κάθε ένα, 1 κγ γκρανόλα και τέλος ραντίζω με μέλι.
  • Έτοιμα για σερβίρισμα.

ΑΠΟΛΑΥΣΕ ΤΟ!

Διατροφικά Στοιχεία

Calories: 68kcal | Carbohydrates: 12g | Protein: 2g | Fat: 2g | Saturated Fat: 1g | Cholesterol: 3mg | Sodium: 11mg | Potassium: 193mg | Fiber: 1g | Sugar: 9g | Vitamin A: 264IU | Vitamin C: 5mg | Calcium: 33mg | Iron: 1mg
2020-06-02T20:22:33+03:0013 Αυγούστου 2017|Ατομικά, Γλυκά, ΣΥΝΤΑΓΕΣ|